Aktuálka

05.03.2009 17:04

Tak se zas podlouhé době hlásíme.

Moc se za to omlouváme,ale já jsem holt skoro měsíc nebyla ev škole(nemoc,prázdky lyžák) tak jsem to musim především tajten týden dohnat.Snad to bude jen a jen lepší.

Nic moc se u nás neděje,teda jako já mám novej stul a křeslo,křeslo Questák uplně miluje a připadá mi,že je víc jeho než moje....Stul jsme koupili včera,byl to poslední výstavní kus....A mamky příteli se nevešel do auta.Jako mužu Vám říct že rozebírat nožem stul uprostřed obchodáku je orpavdu zážitek.

V sobotu jedeme do Masečína,kam se těšíme.....Budeme to brát opravdu tréninkově jelikož povrch kterej Questík nikdy neviděl,tříměsíční pauza a v ní uraz a krom toho jsme od prosince byli jednou na tréninku.

Takže je mi jasné,že to dobře dopadnout nemuže....Ale tak je to o zábavě a tý tam budeme míti dost.Jo a rozhodla jsem si,že zas nějakou odbu zkusím cvičit na clicker....Tak jsem ho vytáhla a když vidim jak je po dvou letech v mém vlastnictví strašně orvanej....Tak jsme si u Káčy zamluvila ještě jeden.Tak od soboty mužeme klikrovat dokud nás nebudou bolet ruce.

Jo a v neděli možná pujdeme na psí sraz.Jo a v akcích kam se chystáme přibilo pár nových jako je třeba 21.3  atd...

Tak se mějte pěkně a já se jdu mrknout na tu nechutnou latinu