Co se u nás děje?

29.09.2009 21:43

Co se děje a bude dít na stránkách?

V nejbližší době se pokusím dát články do přehlednější a lepší podoby.

Dodělat výsledky

Zaktuálnit odkazy

A případně doplnit nějaké věci,co mě napadnou.

Co se děje a bude dít doma?

V říjnu se chystáme k veterináři na kontrolu nožek a kontrolní luxaci pately. Pokud bude vše v pořádku v což doufáme,chceme se vrhnout přes zimu na agility-zrychlování,zpřesnování,zmírnění oblouků. Jinak mám v plánu chodit každé ráno s Questíkem běhat,což teda nevím nevím. Plánuju taky se pořádně přes zimu věnovat dogdancingu,neflákat to a pilovat učit a zlepšovat.

Co se dělo u nás?

Co jsme vše podnikli za tu dobu,co jsme se neozvali-máte vše v akcích,trénovali jsme po celou dobu u Renči Mandové. Já jsem se byla podívat na MS agility v Rakouském Dorbirnu naprosto nadšená. Vrhla jsem se na chuzi u nohy,tak uvidíme. Přemýšlím o ZOPce-taktéž se ještě uvidí,kdy bude či nebude.

Bohužel se notebook rozhodl nespolupracovat a rozbít se,byli v něm samozřejmě nezálohované všechny fotky a videa a že jich nebylo málo. Doufám,že až ho někdo opraví,nic z něj nezmizí a budu se moct podělit.

To by pro dnešek bylo zatím vše,Queťátko už dávno spinká v křesle,tak já se jdu přidat-tedy spíše učit