NO. 1, Krajská výstava Boleslav

05.04.2010 00:55

Poslední dobou jsme se opět neflákali, ale aktuálku přináším až teď.

Minulý týden jsme byli na intenzivním tréninku dogdancingu. Více zde

Tento týden jsem byla v sobotu na Krajské výstavě. Více opět zde

Můžete se těšit na příval nových fotek všeho druhu.

A jak jsme trávili Velikonoce?

Měli jsme jednu bíglí návštěvu kvuli tréninku na JH. Kluci to spolu krásné přežili a trošku mě udivilo, jak Quesťák při novym parťákovi doma obživl. Povím Vám ale, že ten bígl, to je zajímavé plemeno :-). Trošku jsme se flákali a v pondělí se mě Quesťák pokoušel zachránit před pomlázkou a docela se mu to dařilo. Nevím, kde se to v něm vzalo, každopádně jí uplně odmítal pustit. Potom jsme se rozjeli směr Sedlčany k babičce. Vzniklo tu pár fotek a pejsci se zas najedli....Ach to rozmazlování. K Velikonocum každej dostal hračku a já pro změnu tričko s Q.

Také se mi konečně podařilo konvertovat videa z mého fotáku do správné koncovky, aby to vzal movie maker a tak přináším jarní sestřih dogdancing a pozor, všech třech psů. zde

Je nová sekce výstavy. Tak to můžete omrknout, nově zde budou výsledky JH i normálního vystavovaní mnou :-).

Pro dnešek by to už stačilo a já se jdu připravit pomalu a dát dohromady ty fotky