Půlka roku je zde a konečně přicházíme s aktualizací

17.06.2011 20:55

Poslední aktualizace před pů rokem, stránky zejí přázdnotou, nové jsou sice vytvořené, ALE...Třeba se najde o prázdninách nějaký dobrovolník, kdo mě zaučí a vy se dočkáte :D

A co se událo od Vánoc?

Já trávím většinu svého "volného" času v CDA, kde se poctivě snažím předávat informace a znalosti dalším týmům, jak v oblasti Dogdance, tak i školky pro štěňátka a rodinných pejsků, snažím se v oblasti kynologie neustále vzdělávat, a že toho není málo, tak uvidíme, co z toho bude, ale snaha se prý cení. Za chvíli konečně končí školní rok, já poslední týden (samozřejmě ten nejhorší na písemky) proležela se zánětem zubu, tak jsem opravdu zvědavá, jak toto dopadne.

 

Questíkovi jsem definovala, že se mu mírně zhoršily nožky( i když noo, už možná vyšiluju i zbytečně), tak byl vrácen na léky, nějaké nové, jsem zvědavá, co to udělá. Vzala jsem ho na pár akcí a především se mnou poctivě trénuje a dělá ukázkového pejska. Chystáme se na zkoušky CDC 2. úrovně, ale nějak se nám moc nedařilo se poctivě připravovat - mám pocit, že týmy, co trénuju toho už umí víc než my :D

 

Co se týče akcí, prolítla jsem 3výstavy - DUOCACIB Brno, Praha a Klatovy, výsledky najdete v sekci výstavy 2011. Navštívili jsme pár agi závodů, a to jak s Q, tak i s mým novým objevem :). Dařilo se i nedařilo, Dorotka má jednu zkoušku na V a Questě  si z poslední akce tento víkend - ČMKU Junior Open odnesl 3. místo v JH, agi se neúčastnil, jelikož v době, kdy jsem přihlašovala měl špatný dráp  a vypadalo to na dlouho. Dorka 2. místo ve hře a se strašnými věcmi vyhrála jeden běh, ale k chlubení to tedy nebylo. Článků alespoň z pár akcí se doufám dočkáte v co nejbližší době.

Zavedli jsme venčící procesy s tetou Pájou a nějak se to zvrtává, tak uvidíme, jestli si třeba někdy neudělám taneční šestici :)

A když budete trošku hledat, přidána složka Dorota a taky do některých sekcí nové fotky :)