Akceee

23.03.2010 10:34

Tak vzhedem k tomu, že ležím doma, piju čaje a cpu do sebe Tantum verde, tak jsem konečně otevřela stránky k aktualizaci. Ve škole se nám trochu zbláznili a tak nebyl čas ani chuť.

19-21-2 jsme byli na Zimním psím tanečním a moooc jsme si to užili. Více zde

Je otevřena Hala pro psy, kde cviči Verda dogdancing a tak jsem se byla podívat i s Q na semináři pro štěnátka a trochu pomocníkovala. A že to nebylo vůůbec špatné a Q si docela užíval :-)

Poté jsme především slavili výročí. 7.3 to byly přesně tři roky od doby, kdy to všechno začalo. Nechci říkat 3 roky od doby, co trénujeme, nýbrž tři roky od toho, kdy jsme prostě začali něco dělat. Spolupracovat, cvičit...Jsem si moc dobře vědoma, že za to všechno vděčím především Verdě, ale i Hance....Tím Vám za tu začáteční trpělivost a za toho pokusného králíka ještě jednou moc děkuji :-)

Také proběhla schůze dogdancingu a mně nedá se o tom alespoň pár řádky nezmínit. Trošku mi nejde do hlavy, že se nás nesešla pololovina. Co polovina, dokonce ani třetina z celého klubu..Ale poté, co se děje v klubu, asi není čemu se divit. Každopádně já ještě hlasovat nemohla, občas mě to mrzelo, občas jsem byla ráda. I když to bylo docela slušně otřesné, ta nespolupráce a vše, přesto bych to označila a nejsem sama asi za neproduktivnější schuzi všech dob :-). Lidi jsou něuvěřitelně nepřející, arogantní a na sebe hnusný a je škoda, že se to všechno děje i u tak pěkného sportu, kterým dogdancing beze sporu je. Poté jsme to s dalšími lidmi zalomily u Verdy u Cruftu. I potom, co se stalo ohledně přihlášek, všech těch nesrovnalostí, tak ČR nakonec díky Aleně ukázala, že na to má a Alena s Keysi předvedly krásné vystoupení hasičů, kterým se vyzdvihly na vrcholové akci jako je CRUFTS.  Bylo to povedené a bezesporu nejlepší. :-)

Pilně trénujeme dogdancing, trošku i poslušnost, podívali jsme se i na trénink agility. Zkrádka nezahálíme a doufám, že se můžete těšit na nové dd cviky, které máme v plánu, nebo které cvičíme :).

A zatím v poslední řadě jsme se v sobotu byli na neoficiálních dogdancing závodech na Libuši. Tentokrát opravdu ve velkém složení a že se nám docela dařilo mužete posoudi v článku zde

Dále jsem trošku aktualizovala a pozměnila odkazy a na vstup do návštěvní knihy je nový obrázek :-)

Zatím se loučíme